پنجره ترمال بریک لیفت اند اسلاید

پنجره ترمال بریک لیفت اند اسلاید (عکس-توضیحات-قیمت)

پنجره ترمال بریک لیفت اند اسلاید یه گزینه منحصر به فرد برای افرادیه که هم براشون عایق بودن پنجره‌های ساختمانشون مهمه و هم به دنبال این هستن که درب و پنجره‌ ای رو انتخاب کنن که بتونه تو طراحی‌های مدرن، نقش مکمل رو داشته باشه.

درواقع پنجره دوجداره Lift and slide، تولید شد تا نقص بسیار بزرگ پنجره‌های کشویی، یعنی عایق نبودن اون‌ها رو جبران کنه.

مطمئنا با توجه به توضیحات بالا، تا به حال متوجه شدین که این نوع پنجره‌ها در دسته‌بندی محصولات کشویی قرار میگیرن.

اما برای آشنایی بهتر شما با پنجره دوجداره لیفت اند اسلاید، در ادامه به تفصیل به معرفی این نوع پنجره میپردازیم.

پنجره ترمال بریک لیفت اند اسلاید

پنجره ترمال بریک لیفت اند اسلاید چست؟

پنجره آلومینیوم ترمال بریک لیفت اند اسلاید یه نوع پنجره عایق و بسیار باکیفیته که از قضا در مدل‌ها و سایز‌های مختلفی هم تولید میشه.

همونطور که اشاره شد هماهنگی پنجره‌ها با سبک‌ها و طراحی‌های مختلف، خیلی اهمیت داره که پنجره ترمال بریک Lift & Slide این ویژگی رو داره؛ به همین دلیل هم تونسته خودش رو در پروژه‌های ساختمانی مختلف، جایگزین پنجره‌های دیگه کنه.

یه نکته مهم دیگه درباره این سیستم کشویی با عایق حرارتی بالا، اینه که ابعاد این نوع پنجره ترمال بریک، با توجه به نیاز مشتری تعیین میشه و امکان اجرایی کردن اون در ابعاد بسیار بزرگ وجود داره؛ که این خودش به عنوان یکی از جذابیت‌های پنجره دوجداره لیفت اند اسلاید به شمار میره.

لازم به ذکره که پنجره ترمال بریک Lift and slide در مدل‌های عادی و هوشمند به بازار ارائه میشن.

 

سیستم بازشو لیفت چیست و چگونه کار می کند؟

سیستم باز شو لیفت اند اسلاید که یه سیستم برای در‌ها و پنجره‌هاست، به صورت افقی کار میکنه؛ درواقع تمام عملکرد این سیستم، توسط مکانیزمی صورت میگیره که روی قسمت پایینی در یا پنجره نصب میشه.

عملکرد اون به این صورته که وقتی پنجره بسته شده، مکانیزم Lift and slide در موقعیت بالا قرار میگیره و بسته میشه؛ درواقع در این حالت، پنجره ترمال بریک لیفت اند اسلاید، به صوت صحیح در چارچوب قرار میگیره.

در حالت باز هم، پنجره توسط دستگیره خاصی به بیرون کشیده میشه و به عبارتی از جای خودش جدا میشه. بعد از این که جدا شد، روی ریل‌هایی که تو چارچوب قرار دارن، قرار میگیره و به این ترتیب میشه پنجره رو به هر دو سمت (چپ و راست) حرکت داد.

 

2 مزیت مهم سیستم بازشو لیفت

به دلیل این که در ساخت پنجره ترمال بریک Lift and Slide ، از سیستم باز شو لیفت (Lift) استفاده شده، این نوع پنجره در سال‌های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته؛ بنابراین در ادامه تصمیم داریم 2 مزیت مهم سیستم بازشو لیفت رو معرفی کنیم تا بدونید که چرا این سیستم باز شو در مقایسه با سیستم‌های بازشو دیگه، محبوبیت بیشتری در بین خریداران پیدا کرده؟

 

1.     تحمل وزن بیشتر

تحمل وزن بیشتر این سیستم نسبت به سیستم‌های بازشو دیگه، یکی از مهم‌ترین مزایاییه که با انتخاب پنجره ترمال بریک لیفت اند اسلاید نصیبتون میشه؛ درواقع با توجه به نوع یراق‌آلاتی که در پنجره استفاده میشه، میزان وزنی که میتونه تحمل کنه هم متغییره اما در حالت کلی با استفاده از یراق‌آلات باکیفیت، سیستم بازشو لیفت، حتی تا 250 الی 300 کیلوگرم وزن رو به راحتی میتونه تحمل کنه.

 

2.     کاهش نیرو مورد نیاز برای باز و بسته کردن پنجره

یکی دیگه از مزایای بسیار مهم سیستم بازشو Lift and Slide، امکان باز و بسته کردن راحت و همچنین کاهش نیروی مورد نیاز جهت باز و بسته پنجره‌ست.

این سیستم مکانیزه که اغلب برای در و پنجره‌های با ابعاد بسیار بزرگ مورد استفاده قرار میگیره، امکان باز و بسته شدن درو پنجره‌های سنگین رو به راحتی برای همه افراد فراهم آورده؛ درواقع برای باز و بسته کردن پنجره آلومینیومی لیفت اند اسلاید، وارد کردن یه نیروی حداقلی کفایت میکنه.

بنابراین برای باز و بسته کردن یه پنجره در ابعاد بسیار بزرگ، تمام نیروی فیزیکی فرد به کار گرفته نمیشه.

پنجره ترمال بریک لیفت اند اسلاید

پنجره لیفت اند اسلاید برای کدام ساختمان ها مناسب تر است؟

سوال “لیفت اند اسلاید برای کدام ساختمان ها مناسب تر است؟” به ذهن همه خریداران پنجره خطور میکنه.

که البته سوال به جا و منطقیه؛ چون همونطور که بالاتر به این موضوع اشاره شد پنجره‌ها باید با توجه به سبک، طراحی و همچنین دکوراسیون داخلی و نمای خارجی ساختمان و مهم تر از همه، شرایط جوی منطقه جغرافیایی انتخاب بشه.

بنابراین عدم توجه به هر کدوم از این‌ها میتونه باعث یه انتخاب اشتباه و در نتیجه از دست رفتن بودجه شما بشه.

خبر خوبی که برای طرفداران پنجره ترمال بریک Lift and Slide وجود داره اینه که با توجه به عایق بودن اون، این نوع پنجره در مناطق جغرافیایی مختلف و با شرایط جوی متفاوت، عملکرد بسیار خوبی رو از خودش نشون داده؛ بنابراین به هیچ عنوان هیچ محدودیتی برای استفاده از پنجره ترمال بریک Lift & Slide در موقعیت‌های جغرافیایی مختلف وجود نداره.

البته لازم به ذکره که پنجره‌های کشویی معمولی، به دلیل این که عایق نیستند و به راحتی حرارت و انرژی رو از خودشون عبور میدن؛ بنابراین فقط برای مناطقی که آب و هوای معتدلی داشتن مناسب بودن.

اما پنجره‌های آلومینیوم ترمال بریک با سیستم بازشو لیفت اند اسلاید، خلق شدن تا این محدودیت در صنعت ساختمان‌سازی خط بخوره و در هر اقلیمی با هر شرایط جوی، بشه به راحتی از این نوع درب و پنجره منحصر به فرد و جذاب استفاده کرد.

اگه شما هم قصد دارید پنجره ترمال بریک لیفت اند اسلاید رو برای پروژه ساختمانیتون انتخاب کنید؛ میتونید از راهنمایی‌های مشاورین و کارشناسان حرفه‌ای ما در مجموعه نوراوین بهره‌مند بشید؛ به طوریکه به همه سوال‌ها و نیاز‌هاتون پاسخ تخصصی داده بشه و در پایان بتونید یه خرید مناسب و حرفه‌ای داشته باشید.

برای استعلام سریع قیمت پنجره لیفت اند اسلاید همین الان با شماره 09108521900 تماس بگیرید.

 

مطالب مرتبط:

نمایندگی آکپا تهران / نمایندگی اکپا کرج / پنجره ترمال بریک در تهران / قیمت پنجره آلومینیومی ترمال بریک

 

سوالات متداول

آیا می توان پنجره ترمال بریک لیفت اند اسلاید را در ابعاد دلخواه و مورد نیاز ساختمان سفارش داد؟

بله؛ پنجره ترمال بریک لیفت اند اسلاید با توجه به پروژه ساختمانی، دکوراسیون داخلی و نمای بیرونی ساختمان و در حالت کلی با توجه به نیاز مشتری تولید میشه. بنابراین هیچ محدودیتی از نظر ابعاد، برای تولید و ساخت این پنجره‌ها وجود نداره و شما با اعلام ابعاد و سایز‌های دلخواهٍ، میتونید پنجره ترمال بریک Lift and Slide رو سفارش بدید.

آیا محدودیت جغرافیایی در انتخاب پنجره ترمال بریک لیفت اند اسلاید وجود دارد؟

خیر؛ هیچ محدودیتی از لحاظ نوع ساختمان و پروژه ساختمانی و یا شرایط جوی برای این نوع پنجره وجود نداره. چون پنجره ترمال بریک لیفت اند اسلاید علاوه‌بر این که با توجه به نیاز مشتری در ابعاد مختلف ساخته میشه، عایق خوبی در برابر حرارت و انرژیه، که همین امر باعث شده تمام محدودیت‌ها برای استفاده از این نوع پنجره در پروژه‌های مختلف ساختمانی در موقعیت‌های جغرافیایی مختلف برداشته بشه.

5/5 - (4 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *