نمایندگی آکپا کرج

نمایندگی اکپا کرج

نمایندگی اکپا کرج ، نامی آشنا برای افراد و مشتریانیه که در زمینه پروفیل آلومینیوم و ساختمان سازی فعالیت میکنن.

فرقی نمیکنه که شما قصد بازسازی و تجهیز ساختمان‌های فرسوده رو دارین و یا در زمینه ساختمان‌سازی مشغول به فعالیت هستین و میخواین ساختمان های مسکونی و تجاریتون رو به درب و پنجره دوجداره مجهز کنید؛

و یا حتی اگه میخواید در منزل شخصی و یا محل کارتون محصولات اکپا رو نصب کنید هم نمایندگی اکپا کرج میتونه مخاطب خاص شما باشه و نیاز‌های شما رو در زمینه انواع پروفیل‌های اختصاصی آلومینیوم (ترمال بریک) رفع کنه.

بنابراین اگه یکی از شرایط ذکر شده در بالا رو دارین تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا به خوبی نمایندگی اکپا در کرج رو مورد بررسی قرار بدیم.

معرفی آلومینیوم اکپا

برند آلومینیوم اکپا یه برند معروف و شناخته شده در ایرانه که همه افراد فعال در این زمینه به خوبی اون رو میشناسن؛ این برند به اولین و مهم‌ترین گزینه برای افرادی تبدیل شده که کیفیت و استاندارد پنجره‌های آلومینیومی براشون بسیار اهمیت داره.

محصولات این برند فقط محدود به پنجره‌های آلومینیومی ترمال نیست بلکه شرکت اکپا علاوه‌بر تولید پروفیل آلومینیومی معمولی، پروفیل‌های سیستم دوجداره، نورپردازی و همچنین رنگ کاری فلزات مختلف به روش پودری رو در بین محصولات خودش گنجونده.

4 مزیت خرید پنجره آلومینیومی از نمایندگی اکپا کرج

فرقی نمیکنه که قصد خرید چه محصولی رو داشته باشیم؛ همیشه خرید از نمایندگی‌ها مزایای زیادی رو به همراه داره که به هیچ عنوان نمیشه از اون چشم پوشی کرد، مخصوصا اگه خریدی که انجام میدیم در تعداد و مقیاس بیشتر و بزرگ‌تر باشه.

بنابراین در این بخش از مقاله قصد داریم 4 مورد از مزایای خرید پنجره‌های آلومینیومی از نمایندگی اکپا کرج رو مورد بررسی قرار بدیم تا اگه قصد خرید پروفیل آلومینیوم از این برند رو دارید، با دید بازتر و آگاهی بیشتری نسبت به خرید اقدام کنید و با مراجعه به نمایندگی برند اکپا، یک خرید اصولی و همراه با مزایا رو تجربه کنید.

1.تنوع محصولات

شرکت اکپا محصولات بسیار متنوعی رو تولید و به بازار روانه میکنه؛ درواقع میشه گفت در کنار کیفیت بسیار بالای پروفیل آلومینیوم اکپا، تنوع محصولات هم یکی از دلایل محبوبیت اونه.

یکی از مهم ترین مزایای خرید از نمایندگی اکپا کرج اینه که تمام محصولات این برند در نمایندگی ارائه میشه؛ حتی اگه محصول مورد نظر شما در نمایندگی موجود نباشه، شما میتونید به راحتی اون رو سفارش بدید تا در مدت زمان کمی موجود بشه و نسبت به خرید اون اقدام کنید.

این مزیت در مراکز دیگه که فقط بعضی از محصولات برند و کمپانی اکپا رو ارائه میدن وجود نداره و شما فقط محدود به انتخاب محصولاتی هستید که توسط اون مرکز تهیه شده.

2.مشاوره حرفه‌ای

درسته که تنوع محصولات بسیار خوشاینده و مشتری رو محدود نمیکنه اما مسئله بسیار مهم در چنین مواردی اینه که هر چه تنوع محصولات یک برند بیشتر باشه، به همون اندازه هم سردرگمی افراد در انتخاب بیشتر میشه و ممکنه با یه انتخاب نادرست و نسنجیده، بودجه کلانی رو از دست بدن؛ مخصوصا اگه فردی که قصد خرید پنجره آلومینیومی از برند اکپا رو داره، تجربه و اطلاعات کافی در این زمینه نداشته باشه.

اما نمایندگی اکپا در کرج به خوبی این مسئله رو در نظر گرفته؛ بنابراین خدمات مشاوره رو توسط کارشناسان حرفه‌ای مجموعه، فراهم آورده تا گام به گام مشتری رو همراهی کنن و تجربه یک خرید حرفه‌ای رو بهش هدیه بدن.

از جمله مزایای استفاده از خدمات مشاوره حرفه‌ای، میشه به صرفه جویی در زمان اشاره کرد.

زمان یکی از فاکتور‌های مهم در تهیه پروفیل آلومینیومه که اگه بهش توجه نشه باعث ایجاد هزینه های اضافی برای فرد میشه.

بنابراین میشه گفت شما با بهره‌مندی از خدمات مشاوره نمایندگی اکپا کرج، با یه تیر دو نشان میزنید.

3.خدمات پس از فروش

مسئله دیگه ای که خریداران محصولات اکپا باید بهش توجه داشته باشن اینه که فقط خرید محصولات این برند به تنهایی کافی نیست؛ بلکه پشتیبانی و دریافت خدمات پس از فروش از نیرو‌های متخصص و حرفه‌ای، یکی از مهم‌ترین خدماتیه که حتما باید دریافت کنید.

برخی از افراد فکر میکنن تهیه یک محصول کفایت میکنه اما اگه شما هم چنین تفکری دارید بهتره بدونید که وقتی یه محصولی خریداری میشه، یه مسیر پر از ابهام و سوال شروع میشه که شما رو به دریافت کمک و راهنمایی از افراد متخصص در اون زمینه نیازمند میکنه؛ بنابراین از مزیت استفاده از خدمات پس از فروش نمایندگی اکپا کرج هم نباید غافل بشید و با خرید از نمایندگی معتبر برند اکپا، استفاده اصولی از محصولات خریداری شده رو تضمین کنید.

درواقع بهترین شعاری که میشه برای خرید از نمایندگی پنجره دوجداره اکپا به کار برد اینه که: بعد از خرید، شما در حل چالش‌های مربوط به محصولات این برند تنها نیستید و هر زمانی که نیاز به کمک و راهنمایی داشته باشید، نیرو‌های حرفه‌ای و متخصص آماده پاسخگویی و همچنین ارائه خدمات مورد نیاز شما خواهند بود.

4.مقرون به صرفه بودن

مزیت بعدی که میتونه در لیست مزایای خرید از نمایندگی اکپا کرج قرار بگیره و بسیار مهمه، اینه که شما میتونید محصولات برند اکپا رو با قیمت واقعی و مناسب‌تر تهیه کنید.

مسلما اگر محصولات برند اکپا رو از مراکز دیگه که فقط ارائه کننده پروفیل اکپا هستند، خریداری کنید، با هزینه هایی مثل مالیات، حمل و نقل، نگهداری و… مواجه میشید که تاثیر بسیار زیادی در هزینه های نهایی داره.

بنابراین اگه قصد خرید پروفیل آلومینیوم اکپا رو دارید و میخواید از مزایای بی‌نظیر نمایندگی اکپا کرج بهره‌مند بشید، کارشناسان نوراوین آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند و شما رو در خرید محصولات این برند معتبر و باکیفیت یاری میکنن؛ و از زمان اقدام به خرید تا اتمام خرید به صورت گام به گام در کنار شما هستن.

پس از خرید هم میتونید از خدمات پس از فروش محصولات اکپا به اصولی‌ترین و حرفه‌ای ترین شکل ممکن بهره‌مند بشید.

 

 

سوالات متداول

 

خدمات پس از فروش درب و پنجره ترمال بریک چیست؟

خدمات پس از فروش درب و پنجره بسیار متنوعه و شما میتونید با خرید از نمایندگی معتبر، خدمات مورد نظرتون رو توسط نیرو‌های حرفه‌ای و متخصص، به صورت تمام و کمال دریافت کنید. بعضی از خدمات پس از فروش درب و پنجره شامل نصب درب و پنجره، رگلاژ پنجره، تعویض لولا، شیشه و... میشه.

قیمت پنجره آلومینیوم اکپا چگونه محاسبه می شود؟

عوامل زیادی در قیمت پنجره آلومینیوم اکپا موثر هستند که برخی از اون‌ها عبارتند از: مدل و نوع پنجره آلومینیوم آکپا، ابعاد پنجره، یراق آلات استفاده شده در پنجره، نوع شیشه و...

5/5 - (3 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *