پنجره دوجداره در تهران

پنجره دوجداره در تهران

سلام و صد سلام. این هفته قراره در مورد یه موضوع جذاب برای افرادی که خیلی از سکوت لذت میبرن صحبت کنیم یعنی پنجره دوجداره در تهران.

همونطور که خودتون بهتر می دونین امروز دیگه خبری از اون پنجره های اعصاب خوردکن قدیمی که همسایه ها انگار تو خونتون بودن، نیست.

توی ساختمونای امروزی از پنجره های دوجداره استفاده می کنن چون هزار و یک مزیت داره و از همه مهم ترینشون اینه که صدای همسایه ها تو خونتون نیست دیگه.

مزیت مهم دیگه ش اینه که از اتلاف انرژی حالا چه سرمایشی و چه گرمایشی جلوگیری می کنه.

همچنین برای افرادی که به زیبایی خونشون و یا محل کارشون خیلی اهمیت می دن، این پنجره ها خیلی کاربردی هستن و طرح و رنگ های مختلفی که ازشون تولید میشه، باعث شده که تو بازار فروششون خیلی بیش از پیش رونق داشته باشه.

تا اخر این مقاله همراه ما باشین تا شما رو با انواع پنجره دوجداره در تهران آشنا کنیم تا وقتی قصد داشتین اینارو برای منزلتون خریداری کنین بدونین که کدوم مدل بیشتر بهش میاد.

مقاله پیشنهادی و مرتبط : قیمت پنجره دوجداره در تهران

پنجره دوجداره ثابت در تهران

پنجره دوجداره ثابت در تهران

از نمونه های خیلی کاربردی و ساده و همچنین ارزون ترین مدل پنجره دوجداره در تهران می تونیم به پنجره دوجداره آلومینیومی ثابت اشاره کنیم. البته ممکنه خیلیا با این حرفی که زدیم فک کنن به خاطر ارزون بودن این نوع پنجره اس که خیلی فروش داره و پر کاربرده، ولی نه. دقیقا به خاطر ثابت بودن این پنجره است که بازدهیش رو بیشتر کرده. برای باز و بسته کردن این پنجره نیاز به هیچ مکانیزم خاصی وجود نداره پس نتیجه همچنین تکنولوژی ای میشه عایق بندی خیلی قوی در برابر حرارت و برودت و صدا و گرد و غبار.

معمولا از این پنجره ها برای جاهایی استفاده میشه که خیلی نیازی به باز کردن پنجره تو اون محیط نیست مثل اتاق جلسات بزرگ شرکت ها.

پنجره دوجداره تک حالته در تهران

پنجره دوجداره تک حالته در تهران

مدل دوجداره تک حالته هم از نوع پنجره دوجداره در تهران هست که خیلی کاربردیه و قیمتش هم خیلی مقرون به صرفه ست. این پنجره کار همون پنجره های قدیمی رو می کنه و هر وقت بخواییم می شه باز و بسته شون کرد و تو هر اتاقی میشه نصبشون کرد و از بودنش لذت برد. طبعا همه ترجیح می دن پنجره ای تو خونشون داشته باشن که باز و بسته میشه و در عین حال از اتلاف گرما و سرما جلوگری می کنه و نمیزاره صدا از اتاق به بیرون بره، تا پنجره ای که اصلا نمیشه باز و بسته ش کرد. پس یکم بیشتر هزینه کنین ولی عوضش خیال خودتونو راحت کنین.

یه خصوصیت خیلی خفن این پنجره های تک حالته اینه که می شه قابلیت بازشوندگیشو تغییر داد و از حالت تک حالته به مدل پنجره دو حالته درش آورد.

پنجره دوجداره دو حالته در تهران upvc

پنجره دوجداره در تهران (مدل دوحالته)

پنجره های دو حالته طبعا مدل پیشرفته تری هستند نسبت به دو تا مدل قبلی که توضیحشون دادیم. حالت دو حالته یعنی چی؟ یعنی این که می تونی به دو حالت افقی و عمودی بازش کنی. ولی حواستون باشه که فقط یک دستگیره دارن و با همون یه دستگیره میشه به حالت عمودی هم بازش کرد.

مزیت این مدل پنجره ها تو اینه که هم خیلی خوشگل و فنسی به حساب میان و هم این که دو آپشن همیشه پیش روتون دارین که در صورت ضرورت از هر کدوم که بخوایین می تونین استفاده کنین. ممکنه بعضی ها هم فک کنن که این مدل پنجره ها اصلا امن نیستن در حالی که این مدل دو حالته از بالاترین امنیت برخورداره چون یراقی که برای ساختش استفاده میشه خیلی مقاوم و پیشرفته است.

پنجره دوجداره سایه بانی

پنجره دوجداره مدل سایه بانی در تهران

مدل دیگه ای از پنجره دوجداره در تهران وجود داره که بهش میگن مدل سایه بانی. حالا این مدل فرقش با بقیه مدلا چیه؟ اگه گفتین؟ این مدل رو توی مکانایی مثل سرویسای بهداشتی، حامام دان زاتدان :-D و راه پله و نورگیرا استفاده می کنن. اما حواستون باشه که این مدلش فقط روی یک محور افقی باز و بسته میشه ولی می تونین نوع باز و بسته شدنش رو تعیین کنین مثلا بگین کدوم طرفی باز بشه از بالا یا پایین و به بیرون یا درون محل.

پنجره دوجداره آکاردئونی در تهران

پنجره دوجداره در تهران (مدل آکاردئونی)

مدل دیگه ای که می خواییم بهتون معرفی کنیم پنجره دوجداره مدل آکاردئونیه که از اسمش هم معلومه خیلی فنسی و با کلاسه. این مدل پنجره دوجداره در تهران خیلی عریضن و مثلا برای خونه هایی استفاده میشه که عرض پنجرشون از 3 متر به بالاست. این پنجره ها تو محیطای خیلی شیک و مجلل استفاده میشن و خیلی خیلی خوشگلن طبیعتا. معمولا تو بالکن خونه ها هم از اینا استفاده میشه البته.

پنجره دوجداره فرانسوی

پنجره دوجداره دو لنگه بازشو (فرانسوی)

مدل دیگه از پنجره دوجداره در تهران یه مدله که بهش میگن فرانسوی. نه به خاطر این که از فرانسه اومده بلکه به این خاطر که دو تا لنگه ی مختلف از هم داره و از هر دو طرف میشه بازش کرد. مثل پنجره های فرانسوی البته.

این مدل پنجره ها واقعا واسه ادمای خاصن چون خودشون خواستن :roll: وسطشون هیچ ستون و چیز اضافه ای نیست و این به معنی نیست که از لحاظ امنیتی خیلی تو سطح پایینی قرار دارن. نه. اتفاقا خیلی هم مقاوم و امنن منتها چون می خواستن زیبایی پنجره رو حفظ کنن، طراحیش رو خراب نکردن و وسط دو تا لنگه رو خالی باقی گذاشتن. این پنجره ها علاوه بر این که خیلی زیاد خوشگل موشگلن خیلی هم با دوام و با کیفیتن.

البته یادمون نره بهتون بگیم که میتونین این پنجره ها رو به مدل های تک حالته و دو حالته در بیارین که این یکی از مزیت هاش به حساب میاد مثلا می تونین این پنجره رو هم رو حالت افقی استفاده کنین و هم رو حالت عمودی و از هر دو حالتش لذت ببرین.

پنجره دوجداره فولکس واگنی در تهران

پنجره دوجداره در تهران (مدل فولکس واگنی)

مدل پنجره فولکس واگنی از اون دسته از پنجره دوجداره در تهران هست که نسبتا میشه گفت قیمت بالایی داره و دلیل این گرون قیمت بودنش نسبت به بقیه مدلا اینه که یراق آلاتش خیلی خاصن و گرون و کم یاب. (مقاله قیمت پنجره دوجداره رو در این باره بخونید)

از اسمش پیداست که چجوری باز و بسته میشه یعنی مدلش به حالت فولکس واگنی باز و بسته میشه و روی ریل هاش تا 45 درجه می تونه باز بشه و طبیعتا به خاطر این ویژگی خوبش فضای زیادی رو اشغال نمی کنه.

دیگر ویژگی منحصر به فرد این پنجره‌ دو جداره در مقایسه با پنجره دوجداره کشویی بودن اونه. توی پنجره‌ های دوجداره کشویی اتلاف انرژی نسبتاً زیادتر از بقیه مدلای پنجره دوجداره ست و بهتره بدونین که خیلی خوشگل و شکیل نیستن همچین. اما پنجره دوجداره فولکس واگنی خیلی زیباتر و کارآمدتر از پنجره دوجداره کشوییه پس اگه وضع مالی خوبی دارین این مدل پنجره پیشنهاد میشه.

پنجره دوجداره کلنگی

پنجره دوجداره کلنگی

پنجره های کلنگی با این که اسمشون خیلی بی کلاس و غلط اندازه ولی پنجره های خوبین. این پنجره ها هم از یه جهت باز و بسته می شن که با توجه به نیاز مشتری این سایدش می تونه تغییر کنه و طراحی بشه.

از این پنجره ها هم توی مکانای کوچیک تر میشه استفاده کرد مثل حمام، دستشویی و نورگیر و راه پله.

پنجره دوجداره کشویی

پنجره دوجداره کشویی در تهران

پنجره دوجداره کشویی یا ریلی مثل پنجره‌های آلومینیومی ساده هستن و همون شکلین تقریبا. این پنجره دوجداره در تهران از هر دو طرف قابلیت باز شدن داره و می تونه رو ریل حرکت کنه. ویژگی این پنجره‌ها اینه که هیچ فضایی را تو خونه شما اشغال نمی کنه و همینطور مزاحم پرده های خونتون هم نمیشه پس نصبش کنید و لذتش و ببرید.

پنجره دوجداره دایره ای در تهران

پنجره دوجداره دایره ‌ای (محوری) در تهران

پنجره های دو جداره دایره‌ای به خاطر نوع طراحی پنجره دوجداره خیلی کم یابن و طبیعتا گرون قیمت هم هستن و طراحی کردن اونا خیلی سخته اما اگه بتونین تهیه اش کنین می بینین که چقدر زیبا هستن و چه قدر می تونن ظاهر خونه شما رو تحت تاثیر قرار بدن و متفاوت کنن. این نوع پنجره ها هم از نوع بازشو هستن و مکانیزم بازشوی پنجره‌ های دایره ‌ای دوجداره بر روی یک محور قطری قرار می گیره.

پنجره دوجداره خلیجی

پنجره دوجداره خلیجی

این مدل پنجره دوجداره در تهران به خاطر اسمش فک نکنین شبیه آرایش خلیجی ای چیزیه. اسمش به خاطر کاربردیه که داره و معمولا توی پذیرایی خونه ازش استفاده می کنن و هم می تونه توی خونه شما رو خیلی شکیل و زیبا کنه و هم توی نمای بیرونی خونه تون خیلی تاثیرگذار باشه و کاملا ارزش هزینه ای که براش می کنید رو داره. توی طراحی خونه باعث میشه همه فک کنن خونتون بزرگ تره.

پنجره های دوجداره خلیجی رو با کنار هم قرار دادن ترکیبی از پنجره‌ های ثابت و بازشو به وجود میارن. این دو تا مدل پنجره‌ ها در کنار همدیگه یک فضای قوسی چندضلعی رو تشکیل می دن که خیلی خوشگل موشگل میشه. بخرید حتما.

پنجره دوجداره کمانی

پنجره دوجداره کمانی در تهران

این مدل پنجره های دوجداره از مدل خلیجی هم خوشگل تر و ناناز ترن. اگه فک میکنین دروغ می گم برین عکساشو ببینین خودتون. درواقع پنجره های دوجداره کمانی یکی از مدرن‌ترین و پیشرفته‌ ترین انواع پنجره دوجداره در تهران که هیچی تو دنیا به حساب میان و واسه بچه پولداراس. این مدل پنجره دوجداره از افق دارای قوسه. برخلاف پنجره خلیجی که سعی میشه با ایجاد زاویه‌ های مختلف، حالتی دایره‌ ای شکل به خودش بگیره این یکی خودش قوس داره و نمیخواد خیلی ادا دربیاره.

این پنجره‌ها رو میشه به صورت تکی یا ترکیبی طراحی، تولید و نصبش کرد و کاربردش مثل پنجره دوجداره خلیجیه. یعنی چی؟ یعنی ایجاد یه فضای خارجی خیلی چشم نواز و بزرگتر نشون دادن فضای داخلی خونتون.

سخن آخر

امیدواریم که مثل همیشه این مطالب به درد بخور بوده باشه و بتونیم شما رو تو خرید پنجره دوجداره UPVC در تهران راهنمایی کنیم . سعی کردیم که تو این مقاله یه گلچین از خوشگل ترین و کارآمدترین پنجره و معرفی قیمت هاشون برای شما عزیزانمون مثال بزنیم تا وقتی میرین تو مغازه هول نشین و از قبل تصمیمتون رو برای خرید گرفته باشین. طبق معمول همیشه اگه مطلب براتون مفید بود اونو برای بقیه بفرستین. نوراوین نمایندگی وین تک تهران ، هافمن تهران و پنجره ویستابست در تهران رو داره و با کلیک روی لینک های آبی میتونید اطلاعات بیشتری درباره اونها بدست بیارید.

ارزان ترین نوع پنجره دوجداره کدام است؟

پنجره دوجداره ثابت، ارزان هست و برای جاهایی که نیاز به باز و بسته شدن زیاد ندارن مناسبه که تو این مقاله کامل توضیح دادیم

میشه پنجره دوجداره در تهران رو اقساطی هم خرید؟

بله! نوراوین بعنوان نمایندگی وین تک و هافمن و ویستابست در تهران شرایط خرید پنجره دوجداره UPVC بصورت قسطی و چکی هم داره

نمایندگی پنجره هافمن تهران

نمایندگی پنجره هافمن تهران | پنجره دوجداره با کیفیت هافمن از نوراوین

    نمایندگی پنجره دوجداره هافمن در تهران با ب…
نمایندگی پنجره هافمن تهران