نمایندگی آکپا تهران

نمایندگی آکپا تهران (لیست محصولات +قیمت)☎️

نمایندگی آکپا تهران هم مثل تمام نمایندگی‌های این برند معروف و شناخته شده در سطح کشور، محصولات باکیفیت و متنوع این کمپانی رو به دست مشتریانش میرسونه؛

محصولات باکیفیت در کنار خدمات پس از فروش حرفه‌ای این برند، سبب محبوبیت هر چه بیشتر اون در بین مردم شده بنابراین در این مقاله قصد داریم به طور مفصل به بررسی پنجره آکپا و دیگر محصولاتش بپردازیم؛ 

قبل از هر چیز میتونید جدیدترین کاتالوگ محصولات آکپا ایران رو از لینک زیر دانلود کنید:

📌 دانلود کاتالوگ آکپا ایران

کاتالوگ آکپا ایران

در کاتالوگ بالا با لیست محصولات نمایندگی آکپا تهران آشنا می شوید: 

  • درب و پنجره ترمال بریک لولایی
  • درب و پنجره ترمال بریک کشویی
  • کرتین وال ترمال بریک
  • کرتین وال فریم لس
  • نرده شیشه ای
  • درب آکاردئونی
  • سقف شیشه ای
  • سیستم پوشش آلومینیومی

☎️ برای استعلام فوری قیمت محصولات آکپا ایران با شماره 09108521900 در تماس باشید. (نمایندگی آکپا در تهران)

 

 

مزیت درب و پنجره آکپا تهران

همونطور که گفته شد دو مشخصه اصلی محصولات آکپا که ✔️کیفیت و تنوع زیاده، سبب محوبیت و معروفیت این برند در بین افرادی که در صنعت ساختمان سازی و یا آلومینیوم مشغول هستن، شده.

مزیت درب و پنجره آکپا تهران

افرادی که کیفیت محصولات رو در اولویت قرار میدن، همواره به سراغ این برند میان و میتونن در کنار کیفیت، از تنوع محصولات هم نهایت استفاده رو ببرن. به زبان عامیانه، دست و بالشون در انتخاب بازه و فقط محدود به نوع و یا رنگ خاصی نیستن.

اگه مشتری، از نمایندگی آکپا تهران، نسبت به خرید پروفیل آلومینیوم آکپا اقدام کنه، میتونه از 2 مزیت بی نظیر بهره‌مند بشه:

 

1. قیمت مناسب

همیشه خرید از نمایندگی‌ها باعث کاهش هزینه‌های شما میشه؛ چون هزینه‌هایی مثل واسطه، حمل‌و‌نقل و… رو که در مراکز متفرقه با اون مواجه هستن، رو نداره. درواقع شما با خرید از نمایندگی پروفیل آلومینیوم آکپا تهران، ✔️خرید مستقیم رو تجربه می کنید.

 

2. خدمات پس از فروش حرفه ای

یکی دیگه از مزایای مهمی که نمیشه ازش چشم‌پوشی کرد، خدمات پس از فروشیه که در نمایندگی آکپا تهران ارائه میشه.

شما باید توجه داشته باشید که برای انجام خرید حرفه‌ای و مناسب، نیاز به راهنمایی افراد متخصص دارید؛ از طرفی هم بعد از خرید، تازه کار شما شروع میشه و باز هم به حضور متخصصین احتیاج دارید.

تمامی این نیاز‌های اساسی شما در نمایندگی آکپا تهران، توسط متخصصین و مشاورین نوراوین برآورده میشه و به شما تجربه یه خرید حرفه‌ای و بی‌دغدغه رو هدیه میده.

✔️مزیت مهم مجموعه نوراوین اینه که به یک استان و یا شهر خاص، محدود نیست و شما در هر استانی که هستید میتونید از خدمات نمایندگی‌های متعدد نوراوین بهره‌مند بشید.

اما توصیه مهمی که داریم اینه که قبل از اقدام به خرید پروفیل آلومینیوم آکپا، حتما از راهنمایی‎های متخصصین ما بهره‌مند بشید؛ چون اولین اقدام در راستای خرید مناسب اینه که انتخاب صحیحی داشته باشید و با کسب اطلاعات دقیق درباره محصول، نسبت به خرید اون اقدام کنید.

 

 

6 عامل موثر در قیمت پنجره آلومینیومی آکپا تهران

قیمت پنجره آلومینیومی و در حالت کلی پروفیل آلومینیومی، به عوامل متعددی بستگی داره که در حین خرید، حتما باید به اون‌ها توجه کنید تا بتونید بودجه‌ای که برای خرید پنجره آکپا اختصاص دادید رو مدیریت کنید و با توجه به نیازتون بهترین محصول این برند رو انتخاب کنید.

قیمت آکپا

در ادامه با ما همراه باشید تا 6 عامل موثر در قیمت پنجره آلومینیومی آکپا تهران رو مورد بررسی قرار بدیم.

1. تعداد درب و پنجره ها

اولین عامل مهم و تاثیر گذار در قیمت پنجره آلومینیومی در نمایندگی آکپا تهران، اینه که چه تعداد درب و پنجره نیاز دارید؛ هر چه تعداد پنجره‎هایی که قصد خرید اون رو دارید بیشتر باشه، هزینه پرداختی هم بیشتر میشه.

2. ابعاد پنجره

گزینه مهم بعدی ابعاد و متراژ پنجره‌ست که باید به صورت دقیق اندازه‌گیری و محاسبه بشه.

3. جنس فریم

جنس فریم درب و پنجره تاثیر خیلی زیادی رو قیمت نهایی داره.

از اونجایی که پروفیل آلومینیوم رسانای خوبی برای انتقال انرژیه؛ بنابراین زمانی که پروفیل آلومینیوم انتخاب میشه، شما باید درب و پنجره عایق انرژی رو به منظور صرفه جویی در انرژی انتخاب کنید که همه این موارد تاثیر زیادی در هزینه نهایی خرید پنجره آکپا تهران داره.

4. یراق آلات

افرادی که تخصصی در زمینه درب و پنجره نداشته باشن، در حین برآورد هزینه درب و پنجره، توجه چندانی به این گزینه ندارن. اما بهتره تاثیر یراق آلات رو در قیمت درب و پنجره آکپا دست کم نگیرید چون قیمت لولا، دستگیره، اسپانیولت و… با توجه به کیفیت و همچنین برند شرکت تولید کننده متفاوته و این تفاوت‌ها، تاثیر مستقیمی در هزینه نهایی داره.

5. نوع شیشه

بعد از پروفیل و فریم، شیشه‌ها به عنوان بخش اصلی و عمده تشکیل دهنده پنجره، تاثیر زیادی در قیمت پنجره در نمایندگی آکپا تهران دارن.

شیشه انواع مختلفی داره که شیشه‌های ساده کم‌ترین قیمت رو در بین انواع شیشه‌ها دارن.

هر چه شیشه کاربرد و ویژگی‌های خاص‌تری داشته باشه، به همون اندازه هم قیمتش افزایش پیدا میکنه؛ شیشه‌های هوشمند و لمینت مثال خوبی برای این مورد هستن چون این شیشه‌ها هم کاربرد خاصی دارن و هم شرایط تولید اون‌ها متفاوته.

6. هزینه نصب

هزینه‌هایی که باید بپردازید فقط در خرید درب و پنجره خلاصه نمیشه بلکه بعد از خرید هم شما باید هزینه‌ای رو برای نصب در نظر بگیری؛ چون نصب درب و پنجره باید حتما توسط افراد متخصص، باتجربه و حرفه‌ای انجام بشه.

خدمات نصب، یکی از خدمات پس از فروش نمایندگی آکپا تهران در مجموعه نوراوین محسوب میشه؛ و این امکان رو به مشتری میده که درب و پنجره خریداری شده رو به عهده متخصصین باتجربه بذارن و دیگه هیچ نگرانی بابت دریافت خدمات نصب حرفه‌ای و اصولی نداشته باشن.

صفحات مرتبط: نمایندگی آکپا ترکیه در ایران / نمایندگی آکپا کرج

سوالات متداول

آیا نمایندگی آکپا تهران، خدمات مربوط به تعمیر پنجره را هم ارائه می دهد؟

بله، نمایندگی آکپا تهران تمامی خدمات مربوط به تعمیر پنجره و... رو توسط نیرو‌های متخصص و حرفه‌ای ارائه میده. درواقع وقتی گفته میشه که نمایندگی پروفیل آلومینیومی آکپا تهران، خدمات پس از فروش داره، دقیقا منظورمون پشتیبانی مشتری و ارائه خدمات مورد نیاز اون‌هاست.

امکان تعویض پنجره خریداری شده از نمایندگی آکپا وجود دارد؟

قبل از خرید، مشاوران و متخصصین راهنمایی‌های لازم برای خرید مناسب رو به مشتری ارائه میدن بنابراین مشتری با توجه به نیازش بهترین انتخاب رو خواهد داشت. اما اگر مشتری به هر دلیلی مایل به تعویض پنجره باشه، میتونه به راحتی با مراجعه به نمایندگی اون رو تعویض و گزینه مناسب دیگری رو جایگزین کنه.

5/5 - (2 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *