نمایندگی وین تک تهران | قیمت پنجره وین تک در تهران

سلام به دوستان همیشه همراه 

تو این مقاله میخواهیم شما عزیزان رو با یکی از بهترین نمایندگی های وین تک در تهران (نوراوین) آشنا کنیم.

نمایندگی پنجره وین تک در تهران (نوراوین) شامل اختیارات زیادی شامل فروش، نصب و تعمیر پنجره دوجداره در تهران) است که با توجه به اعتماد مردم به برند وین تک در خرید پنجره دوجداره و سه جداره به دنبال نمایندگی وین تک در تهران (noorawin) هستند.

در این صفحه علاوه بر معرفی نمایندگی پنجره وین تک در تهران (نوراوین)، بررسی پروفیل وین تک، انواع پنجره وین تک و مزایای خرید پنجره دوجداره یو پی وی سی از نوراوین رو هم بهتون  میگیم.

بعدش شرایط خاص تهران رو در ارتباط با پنجره دوجداره و سه جداره بررسی می کنیم (از نظر آلودگی هوا – آلودگی صوتی – دمای هوا و قیمت پنجره دوجداره وین تک در تهران و …)

و در نهایت حوزه خدمات خودمون رو در تهران مشخص می کنیم. از اینکه تا آخر با ما همراه هستید مچکریم.

نمایندگی وین تک تهران

قبلا در بخش آموزش رایگان پنجره دوجداره گفتیم که پنجره دوجداره چیست؟ و شما رو با بخش های اصلی (پروفیل-شیشه-یراق آلات) پنجره دوجداره آشنا کردیم و از مزایای این نوع پنجره براتون گفتیم که جای بحثی از نظر قیمت و سایر موارد باقی نمیمونه.

حالا که قصد خرید پنجره دوجداره رو دارید بزارید بهتون بگم که چرا باید وین تک رو از نوراوین خرید کنید؟ البته نوراوین نمایندگی هافمن در تهران هم هست که برای مقایسه تخصصی وین تک و هافمن پیشنهاد میکنم کامنت بزارید یا تماس بگیرید (09108521900)

برای کسب اطلاعات درباره نمایندگی وین تک در کرج روی لیک کلیک کنید.

تحلیل و بررسی پروفیل وین تک در تهران

در قسمت معرفی شرکت سایت وین تک (فعالیت در ایران) موارد زیادی توضیح داده شده که من فقط چند خط کوتاهش رو اینجا ذکر می کنم:

پروفیلهای UPVC با برند تجاری WINTECH در سال 1379 شمسی (2000 میلادی) وارد بازار مصرف کشور ایران گردید و با توجه به مزایای پنجره دوجداره و همچنین سیاستهای تشویقی و حمایتی دولت جمهوری اسلامی ایران در تصویب و اجرای قوانین بهینه سازی مصرف انرژی، مورد توجه و مصرف در بخش خصوصی و دولتی صنعت ساختمان قرار گرفت. بطوری که از سال 1379 شمسی (2000 میلادی) تا 1389شمسی (2010 میلادی) مجموعه وین تک توانست با ایجاد دفاتر فروش و انبار های لجستیک در تهران، موفق به ایجاد شبکه گسترده نمایندگی ساخت درب و پنجره های دوجداره UPVC گردد و طی این سالها با واردات انواع پروفیلهای UPVC از کارخانه ترکیه، این شرکت اقدام به تامین نیاز ها و خدمات دهی به اشخاص حقیقی و حقوقی طرف قرارداد وینتک و مشتریان خود در سراسر کشور ایران نموده است.

راستی اگه معنی پروفیل و اصطلاحات پنجره رو نمیدونی به این مقاله مراجعه کن: پنجره دوجداره چیست؟ در این مقاله  قسمت های اصلی پنجره دوجداره (پروفیل ـ شیشه ـ یراق آلات)  رو به زبان ساده توضیح دادم و علت گرانتر بودن پنجره یو پی وی سی رو هم گفتم.

همچنین در بخش تاریخچه از سایت وین تک (wintech.co.ir) راجع به معرفی سابقه شرکت توضیحات زیر گفته شده:

کارخانجات وین تک در ایران و سایر کشورها (ترکیه، آلمان، روسیه، اکراین، آذربایجان، تونس و هندوستان) متعلق به گروه شرکتهای  ADO ترکیه به مرکزیت شهر آنتالیا می باشند که تاریخچه تاســیس آن به سال 1956 میلادی برمی گردد. فعالیت تولیدی آغاز شده در آن سالها تاکنون طی بیش از نیم قرن، همه ساله درحال توسعه بوده و در حال حاضر علاوه بر تولید پروفیلهای  UPVCمورد نیاز در صنعت ساختمان، در سه قاره اروپا، آسیا و آفریقا و 8 کشور دارای کارخانه های متعدد تولیدی در زمینه های تولید انواع درب های داخلی ساختمان با متریال کامپوزیت (WOOD PVC)، پوشش های سالن های بزرگ صنعتی از جنس UPVC، چندین کارخانه تولید سیمان و لوله های PVC  و قالب های بتنی مدولار و کارخانه تولید انواع یراق آلات مورد نیاز در صنعت درب و پنجره UPVC  بوده و نیز بصورت گسترده در زمینه های تولید انبوه مسکن و شرکتهای ساختمانی، تولید انرژی از طریق تاسیس نیروگاههای آبی و بادی و شرکت های معدنی و فرآورده های معدنی فعالیت داشته و در راستای اداره این مجموعه ها چندین هزار پرسنل و مدیران اداری و تولیدی مشغول به فعالیت می باشند.

مزایای خرید پنجره دوجداره از نمایندگی وین تک در تهران

1-گارانتی معتبر 5 ساله نمایندگی وین تک در تهران

اگرچه اسم شرکت بزرگی مثل وین تک و نمایندگی وین تک در تهران (noorawin)  نیازی به ارائه تضمین ندارد و امتحان خودش رو پس داده ولی با این حال برای برخی مشتریان وجود ضمانت نامه اصلی شرکت وین تک اهمیت داره و موجب رضایت از خرید می شه، که نوراوین تمامی ضمانت های لازم رو انجام می ده.

2-خدمات پس از فروش وین تک در تهران

خرید پنجره وین تک از نمایندگی در تهران (نوراوین) این اطمینان خاطر رو به شما می ده که می تونید در هر لحظه و هر کجای تهران از خدمات پس از فروش وین تک شامل نصب پنجره دوجداره و تعمیر پنجره دوجداره وین تک در تهران با کمترین قیمت و سریعترین زمان ممکن استفاده کنید.

 

3-رعایت استانداردها و الزامات فنی توسط نمایندگی وین تک تهران

یکی از بزرگترین دغدغه های ما در خرید اینه که آیا موارد استاندارد کیفی در تولید کالا رعایت شده؟ تنها نمایندگی های رسمی هستند که ملزم به اجرای قوانین برای تولید باکیفیت هستند. بنابراین خرید از نمایندگی پنجره دوجداره وین تک در تهران مطمئن تر خواهد بود و بحث تعمیر و یا تعویض پنجره دوجداره اصلا براتون مطرح نمیشه.

4-خرید پنجره دوجداره به قیمت درب کارخانه

نوراوین تونسته با حذف واسطه ها ، قیمت پنجره دوجداره رو در بازار بشکنه و نهایت تخفیف رو برای خرید شما عزیزان تهرانی در نظر داره تا همه بتونن از مزایای پنجره دوجداره استفاده کنن.

5-پذیرش شرایط پرداخت اقساطی وین تک در تهران

قطعا خیلی از ماها برای پرداخت مبالغ بالا نیاز به زمان بیشتری داریم که نمایندگی پنجره دوجداره وین تک در تهران ( noorawin) با درک شرایط، شرایط پرداخت ویژه ای را بصورت نقد و اقساط در نظر دارد (تماس بگیرید یا پیام بدهید 09108521900)

برای آشنایی بیشتر و دیدن نمونه کارهای نوراوین از قسمت منو می تونید به صفحه گالری تصاویر برید و پروژه های بزرگ و کوچکی که اجرا کردیم رو ببینید…

3 نکته خرید پنجره دوجداره وین تک در تهران

پنجره دوجداره در تهران

همونطور که در مقدمه این مقاله مختصرا اشاره کردم ، خرید در و پنجره دوجداره و سه جداره در تهران یک امر ضروریه. برای اینکه این موارد بهتر یادمون بمونه بصورت لیستی مینویسم:

1- آلودگی صوتی زیاد در تهران

یکی از معضلات کلان شهرها آلودگی صوتی ناشی از فعالیت مشاغل مثل ساختمان سازی و ترافیک سنگین ماشین ها هست که برای حل این مشکل پیشنهاد ما استفاده از شیشه سه جداره و پروفیل وین تک در تهران هست که آلودگی صوتی رو تا 90% کاهش میده.

2- آلودگی هوا

آلودگی هوا موجب بیماری های حاد دستگاه تنفسی می شه و برای کودکان و افراد سالمند هم بسیار خطرناکه و خب همونطور که میدونید در سال های اخیر روند آلودگی هوا در تهران و سایر شهرهای ایران رو به افزایشه که این زنگ خطریه که لااقل برای حفظ خودمون و فرزندانمون هم که شده به طرح تعویض پنجره قدیمی با دوجداره اهمیت بدیم و از نسل جدید پنجره های دوجداره وین تک نهایت استفاده رو ببریم.

3- گرمای هوا در تابستان

هوای تهران نسبت به شهرهای اطرافش مثل کرج گرم تره و به همین خاطر در تابستان گرمای بیشتری رو در تهران تجربه می کنیم. مناطقی از تهران هم که در مرکز و جنوب تهران قرار دارن، حتی گرم تر از جاهای دیگه هستن.

بین شیشه های دوجداره فضای خالی وجود داره که با گاز آرگون پر شده. گاز آرگون ضریب انتقال حرارتش پایین تر از هواست ، پس در تابستان با کمترین میزان مصرف انرژی ، هوای ساختمون همیشه خنک میمونه.

منطقه های تحت پوشش نمایندگی وین تک در تهران

نوراوین به عنوان نمایندگی وین تک در تهران (wintech agency in TEHRAN) مناطق بزرگ و مهم را برای همشهریان عزیز تهرانی پوشش می دهد و خدمات خود را برای تمام مناطق گسترش داده. مناطق تحت پوشش نمایندگی وین تک شامل موارد زیر هست :

  • تهران شمال
  • تهران جنوب
  • تهران مرکز
  • تهران غرب
  • تهران شرق

همچنین سایر شهرستان های استان تهران تحت پوشش نمایندگی نوراوین هستند:

  • شهریار
  • رباط کریم
  • اسلام شهر
  • شهر ری
  • ورامین
  • دماوند
  • فیروزکوه
  • پاکدشت
  • اسلام شهر

کلام آخر

دوست عزیز امیدوارم لذت خرید از نوراوین (نمایندگی وین تک تهران) باعث بشه ما رو به دوستات هم معرفی کنی. برای مطالعه بیشتر درباره پنجره دوجداره وین تک در تهران و مباحث مرتبط به سایت وین تک مراجعه کنید.

آیا وین تک در تهران گارانتی معتبر دارد؟

بله نمایندگی وین تک در تهران (نوراوین) تمامی ضمانت های لازم رو انجام میدهد و گارانتی معتبر 5 ساله دارد.

خدمات پس از فروش نمایندگی وین تک در تهران (نوراوین) چیست؟

خدمات پس از فروش نمایندگی وین تک در تهران شامل نصب پنجره دوجداره و تعمیر پنجره دوجداره وین تک در تهران با کمترین قیمت و در سریع ترین زمان ممکن است.

پذیرش شرایط پرداخت اقساطی در نمایندگی وین تک در تهران (نوراوین) به چه صورت است؟

قطعا خیلی از ماها برای پرداخت مبالغ بالا نیاز به زمان بیشتری داریم که نمایندگی وین تک در تهران (نوراوین) با درک شرایط، شرایط پرداخت ویژه ای را بصورت نقد و اقساط در نظر دارد (تماس بگیرید یا پیام بدهید 09108521900)

4.5/5 - (45 امتیاز)
46 پاسخ
دیدگاه های جدیدتر »
    • نوراوین
      نوراوین گفته:

      سلام بله مشاوره واسه خرید بهتر داریم
      ولی اگر آموزش نصب و تعمیرات پنجره دوجداره بخواهید فعلا بدلیل مشغله کاری برامون مقدور نیست

      پاسخ
    • نوراوین
      نوراوین گفته:

      سلام وین تک در حال تولید نسل جدید شیشه های سه جداره و دوجداره است بنابراین شیشه تک جداره کلا از رده خارج شده

      پاسخ
    • نوراوین
      نوراوین گفته:

      سلام دوست عزیز
      بله اگرچه دفتر مرکزی پنجره دوجداره نوراوین تهرانه
      ولی در تمام نقاط کشور فعالیت داره
      البته این که گفتم مربوط به خدمات فروش پنجره دوجداره است
      ولی تعمیر پنجره دوجداره نوراوین فقط در تهران و کرج انجام میشه

      پاسخ
  1. امینی
    امینی گفته:

    سلام آیا پروفیل وینتک تقلبی هم دارد شما که نمایندگی دارید میتونید کارشناسی بکنید ما از نمایندگی خرید نکردیم به مشکل خوردیم

    پاسخ
    • نوراوین
      نوراوین گفته:

      سلام
      متاسفانه برندهای بزرگ و مشهور همیشه جنس فیک و قلابی دارن چون فروش بالای پنجره دوجداره وین تک باعث میشه کسانی که سودجو هستن به دنبال تقلب باشن تا به درآمد خوبی برسن. اما در مورد مشکل شما دوست عزیز لطفا با نمایندگی وین تک تهران (نوراوین) تماس بگیرید تا با دریافت اطلاعات و عکس پنجره بتونیم بهتر کارشناسی کنیم.

      پاسخ
    • نوراوین
      نوراوین گفته:

      سلام وقت شما هم بخیر
      بله نوراوین نمایندگی وین تک در تهران را به عهده داشته و در راستای رضایت مشتریان عزیز تهرانی به شهرهای اطراف تهران ، مثل شهریار و کرج و مناطق جنوب، شمال ، شرق ، غرب و مرکز تهران خدمت رسانی انجام می دهد.

      پاسخ
دیدگاه های جدیدتر »

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *