پنجره دوجداره در کرج

پنجره دوجداره در کرج

این مقاله برای شناخت بهترین ویژگی های پنجره دوجداره در کرج نوشته میشه و امیدوارم مورد استفاده خریداران پنجره دوجداره upcv در کرج و فروشندگان و نمایندگی های پنجره دوجداره در کرج نیز قرار بگیره.

موضوعاتی که میخوام مورد بررسی قرار بدم :

1- بهترین پنجره دوجداره باید چه ویژگی هایی داشته باشه؟

2- پنجره دوجداره در کرج رو از چه نمایندگی بخریم؟

3- بهترین برند پنجره دوجداره در کرج چیست؟…

 

در فیلم کوتاه زیر نمونه کارهای پنجره دوجداره در کرج و مزایای اون رو مشاهده کنید:

بهترین پنجره دوجداره

بهترین پنجره دوجداره از نظر خریدار پنجره ای هست که در عین مرغوبیت جنس و کیفیت بالای خدمات ، قیمت مناسبی هم داشته باشه و رضایت مشتری رو بصورت کامل جلب کنه. حتما میدونید در هر صنفی که هستید برای خرید بهترین ها ، لازم نیست گران ترین جنس رو بخرید. بزارید یک مثال بزنم : مثلا من میخوام یک کتری برای آشپزخانه تهیه کنم. بهترین قوری چنده؟ خب بستگی به نیاز ما داره! اگر برای تزیین میخواهیم بهترین قوری گران ترینش هست چون باید طلا یا نقره بخریم ولی اگر برای استفاده واقعی و جوشاندن میخواهیم معمولا جنس متوسط استیل با یه قیمت منطقی جوابگوی نیاز ماست.

 

حالا در مورد بهترین پنجره دوجداره هم داستان همینه. یعنی وقتی با ما تماس میگیرید باید از شما بپرسیم که اولویت شما برای خرید چیه؟ آیا از پنجره دوجداره فقط زیبایی و با کلاس بودن مدنظرتون هست یا بیشتر برای مزایای دیگه ای که پنجره دوجداره داره (عایق بندی صوتی، حرارتی و کاهش آلودگی هوا) میخواهید پنجره دوجداره در کرج تهیه کنید.

 

اگر هدف اصلی از خرید پنجره دوجداره زیبایی باشه ، طبق همون مثالی که زدم باید برید سراغ گرون ترین ها که نوراوین بعنوان نماینده فروش ویستابست در کرج ، بهتون این برند رو پیشنهاد میکنه ولی اگه یه پنجره دوجداره خوب با بهترین قیمت میخوای در تمام نقاط کرج ، وین تک یا حتی هافمن هم جوابه.

نمایندگی پنجره دوجداره در کرج

نمایندگی پنجره دوجداره در کرج

همونطور که میدونید با توجه به افزایش نیاز مردم برای خرید پنجره دوجداره ، یه عده سودجو دارن فعالیت هایی برای فروش پنجره های دوجداره بی کیفیت به اسم برندهای بزرگی مثل وین تک در کرج یا هافمن در کرج میکنند.

که خب این شرکت ها برای جلوگیری از تقلب و بدنام شدن خودشون ، نمایندگی های فعالی رو در تمام شهرهای ایران انتخاب و معرفی کردن که نوراوین تونسته با جلب رضایت مشتریان و تعامل خوب با شرکت های بزرگ پنجره دوجداره در کرج ، بعنوان نمایندگی فعال، اعتماد سه شرکت ویستا بست، هافمن و وین تک رو جلب و اقدام به فروش محصولات پنجره دوجداره با کیفیت در کرج کنه.

البته پنجره های سی فور، سی وان، آتاتک و … نیز مورد ساپورت و خدمات تعمیر پنجره دوجداره و تعویض و فروش ما هستند.

برای استعلام قیمت پنجره دوجداره در کرج همین الان با من (امید روح زاد) تماس بگیرید ، خوشحال میشم بتونم خدمتی براتون انجام بدم.

09108521900

 

مزایای پنجره دوجداره upvc کرج

مزایای پنجره دوجداره

ببینید شیشه هایی که قدیم توی قالب پنجره ها ازش استفاده می شد خیلی قابلیت زیادی در برابر حرارت و برودت و سر و صدای بیرون از خونه یا محل کار نداشتن ولی قطعا از پلاستیک بهتر عمل می کردن:))))

اما این پنجره دوجداره در کرج که صحبتشو می کنیم خیلی به شما کمک می کنه که توی محیط خونه یا محل کارتون آرامش داشته باشین و به دور از دغدغه ها و سر و صدایی که از بیرون میاد چه اعتراضات باشه چه تیراندازی سمت معترضا و گاز اشک اور زدن، داخل خونه منفعل بمونین و به زندگی عادیتون برسین. چطور؟

به این صورت که با لایه بندی های مختلفی که این پنجره ها دارن اجازه نمی دن کوچک ترین سر و صدا که هیچی، حتی گرد و غباری وارد محیط شما بشه و اینجوری دیگه لازم نیست دائما تو این هوای کثیف و الوده هی دستمال به دست همه جا رو تمیز کنین.

از طرفی اگه یکم هزینه بابت خرید این پنجره ها می کنید، عوضش از اونور پول گاز و برقتون کم تر میاد. یعنی اجازه نمیده انرژی داخل خونه هدر بره و محیط خونه رو چه سرد باشه و چه گرم تا اونجایی که امکانش هست، حفظ می کنه. پس مزیت دیگه ش چی شد؟ آفرین! بهره وری انرژی.

تو این قسمت قراره به تفصیل مزیت های خرید پنجره دوجداره در کرج رو بهتون بگیم:

 

کاهش مصرف انرژی

در و پنجره های دو جداره می تونن تا حد زیادی باعث صرفه‌ جویی توی مصرف انرژی بشن. چجوری؟ اینجوی : این مدل پنجره ها مانع از خروج هوای گرم داخل محیط و ورود سرما در فصل سرد می شن و در فصل گرم سال هم از خروج هوای خنک داخل جلوگیری می کنن. با پرداخت قیمت پنجره دو جداره، یک بار برای همیشه مقدار زیادی در هزینه‌های انرژی خودتون و خونوادتون صرفه جویی کنید.

 

جلوگیری از ورود آلودگی

در و پنجره ‌های دوجداره از ورود گرد و غبار و آلودگی به داخل محیط جلوگیری می کنن. از این طریق در و پنجره های دوجداره در حفظ سلامت شما و خونوادتون تاثیر گذار خواهند بود دیگه. نه مگه؟

 

مقاومت در آب و هوای مختلف

این پنجره ها به خاطر ساختار ویژه خودشون و مواد اولیه به کار رفته داخلشون در برابر رطوبت، باران، آفتاب و … مقاومه و به سرویس مداوم احتیاجی نداره و این هم می شه یه صرفه جویی دیگه تو خرج کردن پولتون. چی از این.

 

عایق صدا

در و پنجره های دوجداره می تونن حکم یه عایق مناسب برای سر و صدا رو براتون داشته باشن و انگار که مثلا اکوستیک بیرون خونتون هست:))))

قیمت پنجره دوجداره در کرج

قیمت پنجره دوجداره در کرج

خب از اونجایی که خودم گفتم و خودتون هم یحتمل بدونین، قیمت پنجره دوجداره در کرج یکم بالاتر از پنجره های معمولی در میاد. حالا چرا؟ چون عزیز من اون ابزار و تجهیزاتی که توی ساخت این پنجره ها استفاده می شه خیلی گرون تر و پیشرفته تر و متفاوت تر از باقی تجهیزات هست.این تا اینجا، بعدش هم رفیق خب شیشه ها رم در نظر بگیر دیگه. سه ساعته دارم می گم جنس شیشه با شیشه فرق می کنه. شیشه کشیدنی نه ها. البته اونم قطعا فرق داره ولی این کجا و آن کجا.

پنجره سه جداره در کرج

پنجره سه جداره

یه مدل دیگه از این پنجره دوجداره در کرج هستن که دیگه مال کساییه که واقعا می خوان ندونن بیرون از خونه یا محل کارشون چی میگذره. ینی یه موقع کشت و کشتار و جنگی هم شد اینا اصلا متوجه نشن، البته به لطف اینترنت ملی و سرعتی که وجود داره به راحتی این چیزا رو می شه در جریانش قرار گرفت. بگذریم.

این پنجره ها سه جداره هستن، یعنی خیلی کت و کلفت و همچنین قطور مطورن. اولا که از اسمش معلومه که یعنی سه جداره شیشه دارن و جالبه بدونین که بین شکاف هر شیشه گاز آرگون جا دادن که همین موضوع باعث میشه تا 50 درصد بیشتر از پنجره های تک جداره و 20 درصد بیشتر از پنجره های دوجداره توی مصرف انرژی صرفه جویی داشته باشن.

اگه مثلا تبریزی جایی زندگی می کنین که خیلی هوا سرده یا تو مناطق خیلی گرم سیر زندگی می کنین، برای این که انرژی داخل خونتون به هیچ وجه هدر ندره، پیشنهاد من اینه که اینه که یه سال بخور نون و تره صد سال بخور نون و کره دیگه. یکم بیشتر هزینه کن ولی تا اخر عمرت هم از هزینه زیاد گاز و برق راحت شو هم این که خنک یا گرم باش هر جور که صلاحته. اوکی؟!

در و پنجره دوجداره

ببین در و پنجره دوجداره در کرج مدل ها و انواع مختلفی داره و معروف ترینش که همه می دونیم که یو پی وی سیه فقط یه نمونه از این در و پنجره هاست. داخلشون خوب بگردی در و پنجره الومینیومی و چوبی هم می تونی پیدا کنی که قبل از این که از یو پی وی سی استفاده کنن، خیلی ملت باهاش حال می کردن و خریداریش می کردن ولی الان دیگه همه می دونن باید UPVC بخرن چون مزیت هاش بیشتره و زیادتر عمر می کنه براشون.

محاسبه قیمت پنجره دوجداره

خب تو این قسمت می خواییم بهتون یاد بدیم که چجوری می تونین با توجه به بودجه ای که برای خرید پنجره دوجداره در کرج در نظر گرفتین، قیمت پنجرتون رو محاسبه کنین و موقع کارت کشیدن نخوره تو ذوقتون.

روش های زیادی واسه محاسبه قیمت پنجره های دوجداره وجود داره که شما بر اساس نیاز و میزان بودجه ای که در نظر دارین می تونین از این روش ها استفاده کنین و محاسباتتون رو به انجام برسونین.

نحوه قیمت گذاری پنجره دوجداره در کرج

تو قسمت پایین مواردی رو عنوان کردم که توی قیمت گذاری انواع این پنجره های دوجداره خیلی موثره پس با دقت بخونید موارد رو.

مواد

یکی از عواملی که خیلی توی قیمت گذاری این پنجره دوجداره در کرج موثره همین موادی هست که توی ساخت اون استفاده می شه. جنس این مواد مهمه و ممکنه که از جنس فایبرگلاس، وینیل و چوب باشه که هر کدوم با توجه به مزیت ها و معایب و ساختارش قیمت متفاوتی از دیگری داشته باشه.

هزینه نصب

این مبحث نصب و اینا یکم خب پیچیده تره و لازمه که حتما با متخصصینی که تو این حوزه فعالیت دارن در رابطه با این موضوع مشورت بگیرین ولی در کل بهتره بدونین که بخشی از بودجه تون لازمه که صرف نصب این پنجره ها بشه پس فردا باز نگید به ما نگفته بودن و نمی دونستیم چون من همینجا بهتون گفتم رفقا.

نوع شیشه

ببینید دیگه شیشه بخش خیلی مهم و تاثیر گذاره این داستانه دیگه پس اندازه و کیفیتی که انتخاب می کنید برای قالب پنجره دوجداره در کرج حتما خیلی توی قیمت تمام شده اون داستان تاثیرگذار خواهد بود. می پرسی چطور؟ اینجور که انتخاب شیشه با کارایی بالا و E پایین هزینه بیشتری خواهد داشت، ولی یادتون باشه که با همین انتخاب می تونین خیلی زیاد توی هزینه های مصرف انرژی تون صرفه جویی داشته باشین پس عملا سر به سر می شه که هیچی. کلی هم قراره به نفعتون بشه پس شیشه جنس خوب بگیرید.

گارانتی و گواهینامه

اکثر تولید کنندگان پنجره دوجداره در کرج برای محصولات خودشون گارانتی ارائه می دن. هزینه پنجره هایی که ضمانت نامه و گواهینامه دارن با هر عقل سلیمی بخوای حساب کنی باید گرون تر در بیاد و گرون تر هم در میاد خیالتون راحت ولی نکته ای که وجود داره و خیلی مهمه و خیلی ها ممکنه بهش بی توجه باشن اینه که پس فردا خدایی نکرده هر مشکلی برای پنجره تون پیش بیاد، چه عمدی و چه سهوی، نیازی نیست دیگه نگران هزینه ش باشید دیگه به راحتی با گارانتی همه کارات راه میفته و مشکلت حل میشه. بچه ت رو هم کتک نزن دیگه یه شیشه س ارزش این کارارو نداره.

کلام پایانی

خب این مقاله هم به پایان رسید ولی به قول قدیمیا حکایت همچنان باقیست. اگه این مطلب نظرتون رو جلب کرده حتما اون رو با دوستان خودتون به اشتراک بگذارید و من رو و این سایت رو حمایت کنید. ممنون از لطف بی کران شما رفقای پایه و همیشگی. در ادامه به یک سری سوالات و ابهاماتی که ممکنه برای شما هم وجود داشته باشه جواب دادم پس همراهی کنید مثل همیشه.

سوالات متداول پنجره دوجداره

  1. حداقل ضخامتی که یک پنجره دوجداره استاندارد باید داشته باشه چقدره؟

حداقل ضخامت یک پنجره ی دوجداره استاندارد 20 میلی متر است. برای پنجره های ارسی، این عدد می تونه تا 28 میلی متر متغییر باشه. بنابراین میانگین ضخامت شیشه دوجداره حدود 24 میلی متره.

  1. تفاوت عمده پنجره دوجداره و سه جداره تو چیه؟

تفاوت عمده این دو مدل پنجره اینه که در و پنجره سه جداره به دلیل ساختار و ماهیت خود عایق قوی ‌تریه و کارایی بیشتری داره که البته لازمه بدونید برای زندگی ما در شرایط فعلی در و پنجره ی دوجداره به خوبی می تونه نقش یک عایق خوب و باکیفیت رو بازی کنه ولی در شرایطی که آلودگی صوتی محیط بیش از حد نرمال باشه مثل فضای کارگاه و کارخانه، برای کنترل سر و صدا به یه عایق قو ی‌تر از پنجره ی دوجداره یو پی وی سی احتیاجه و باید از پنجره سه جداره یو پی وی سی استفاده کرد.

  1. امنیت پنجره های دوجداره به چه صورته؟

پنجره های دوجداره از شیشه های دارای یک لایه پلی وینیل بوتیرال (PVB) که از جنس پلاستیک نازک بین دو شیشه ست، ساخته می شه یعنی اگه شیشه بشکنه، لایه PVB ذوب می شه ولی در جای خودش ثابت می مونه و به همین دلیل در نورگیرها یا سقف های شیشه ای برای جلوگیری از شکستن شیشه و سقوط مورد استفاده قرار می گیره. پنجره های سه جداره یه شیشه اضافی داره که شکستن آن را حتی دشوارتر از پنجره های دوجداره استاندارد می کنه.

 

قیمت پنجره دوجداره در کرج چجوری تعیین میشه؟

مواردی که در قیمت پنجره دوجداره در کرج تاثیر دارن عبارتند از : جنس مواد مورد استفاده-هزینه نصب-نوع شیشه و گارانتی که در این مقاله کامل توضیح دادیم

ساخت و نصب پنجره دوجداره چند روز طول میکشه؟

این مورد بستگی به تعداد و متراژ و نوع پنجره ها داره، برای مشاوره رایگان و تعیین زمان و قیمت دقیق تماس بگیرید

5/5 - (1 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *